środa, 14 marca 2012

Moja Pandora

Tuż przed Bożym Narodzeniem wymarzyła mi się bransoletka Pandora. 
Kilka słów o marce:

"Projekty PANDORA, produkuje i sprzedaje ręcznie gotowy i nowoczesna biżuteria wykonana z oryginalnych materiałów w przystępnych cenach.Biżuteria Pandora jest sprzedawany w ponad 65 krajach na sześciu kontynentach w ponad 10.500punktów sprzedaży, w tym ponad 670 koncepcji sklepów.

Założona w 1982 roku z siedzibą w Kopenhadze, w Danii, zatrudnia ponad 5.300Pandora ludzi na całym świecie, z których 3.600 znajdujących się w Gemopolis, Tajlandii, gdzie firma produkuje swoje biżuterię. PANDORA, która jest notowanana giełdzie NASDAQ OMX w Kopenhadze giełdzie w Danii. W 2011 r. łączne przychody Pandory była DKK 6,7 miliardów (w wysokości około 893 milionów).Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.pandoragroup.com"
Źródło: www.pandora.net

Zamysł bransoletki Pandora polega na tym, że zbieramy i łączymy koraliki, charmsy, klipsy, tak aby powstał nasz indywidualny projekt. Same decydujemy o tym, jak nasza Pandora będzie wyglądała. Możemy skompletować ją cala od razu lub zbierać koraliki na różne wyjątkowe okazje. 
Możemy na bransoletce tworzyć naszą indywidualną historię:)
Ja moją pierwszą Pandorę wraz z koralikiem dostałam od Michała pod choinkę :) 
Drugi koralik - Aniołek był prezentem na urodziny:) Taki mój Anioł Stróż. 
Koralik z serduszkiem to prezent walentynkowy.






Bransoletkę i koraliki możemy kupić w salonach Pandora, sklepach Yes oraz na stronie www.pandora.net
Za każdym razem, kiedy kupujemy chociażby najmniejszy i najtańszy koralik dostajemy go pięknie zapakowany w drewniane, białe pudełeczko z logiem Pandora, certyfikat autentyczności, ściereczkę do czyszczenia biżuterii, katalogi oraz piękną torebkę :)




Nie jest to niestety najtańszy wydatek, ale kompletowany kilka razy w roku nie obciąży tak bardzo naszej kieszeni. Poza tym, tak jak w moim przypadku nikt nie będzie miał problemów z wyborem prezentu dla mnie na różne okazje :) 
Z koralików będę zawsze najbardziej zadowolona:)

Pozdrawiam
Justyna


1 komentarz:

  1. chcecie wiedzieć więcej o biżuterii personalizowanej? zapraszam:
    trolldora.blogspot.com
    zobaczycie tam mnóstwo fascynujących błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń