niedziela, 18 marca 2012

TAG: 7 grzechów głównych


Zasady:
1. Odpowiedz na 7 pytań.
2. Utwórz osobny post na swoim blogu z informacją kto Cię otagował.
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.

Otóż ja otagowałam się sama:)
Wiele dziewczyn zaprasza do zabawy wszystkie chętne blogerki, więc dołączam i ja:)

1. CHCIWOŚĆ: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.
   Rzadko inwestuje w drogie kosmetyki. Na razie jestem na etapie testowania, natomiast gdybym miała wybierać spośród tego co posiadam, byłyby to perfumy Lolita Lempicka (100 ml./ok. 200 zl.) i eyeliner Loreal z gąbeczką (ok. 50 zl.).
  Mam bardzo dużo tanich kosmetyków:) Wyznaję zasadę "Tanie, nie znaczy złe". Do moich tanich ulubieńców należy woda termalna Iwostin (ok. 6 zl./ 50 ml.) i Tusz do rzęs Extreme volume lashes od Wibo (wersja różowa ok. 7 zł)

2. GNIEW: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
   Uwielbiam kosmetyki o prostym i w miarę naturalnym składzie. Do ulubieńców zaliczam olejki Alterra  made in Rossmann (10-17 zl.) oraz żele pod prysznic z perełkami olejków od Nivea (ok. 8 zl.).  Bardzo nie lubię tuszy do rzęs z wygiętymi szczoteczkami w łuk oraz kremów do rąk... Nienawidzę ich używać.  Czasem zachodzi taka potrzeba, ale zaraz po nakremowaniu dłoni wycieram je w ręcznik jednorazowy.

3. OBŻARSTWO: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
  Uwielbiam słodko pachnące szampony do włosów.  Kupuje czasem szampon Naturia z miodem i cytryną od Joanny i przelewam go do podajnika na mydło.  Później ciągle wącham dłonie :) Drugą rzeczą jest balsam do ust Carmex.

4. LENISTWO: Których produktów nie używasz z lenistwa?
     Zdecydowanie kosmetyki antycellulitowe. Wiosną mobilizuje się do walki o piękne, jędrne ciało. Zaopatruję się w masę balsamów, kremów, olejków i po 2-3 użyciach lądują na dnie szuflady.

5. DUMA: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
     Podkład, róż i tusz do rzęs. Nieskazitelna cera, delikatne rumieńce i pięknie podkreślone oczy to jest to, co powoduję, że zawsze czuje się dobrze i jestem dumna, z tego, że jestem kobietą :)

6. POŻĄDANIE: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
    Nie wiem na jakich cechach mam się skupić.  Najważniejsze jest to, jaki facet jest w środku, ale wygląd zewnętrzny też jest bardzo ważny. Do najatrakcyjniejszych cech zaliczam inteligencję, czułość, opiekuńczość i stanowczość oraz wysoki wzrost (sama mam 176, więc preferuje mężczyzn powyżej 175 cm), męską budowę ciała (optymalnie pomiędzy chuderlakiem Koterskim, a przypakowanym Pudzianem), zadbane dłonie i wypielęgnowane zęby (niestety, coraz częściej zdarza się, że widząc uśmiech niektórych facetów mam ochotę wyciągnąć wizytówkę mojego stomatologa )

7. ZAZDROŚĆ: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
 Perfumy, uwielbiam zapachy przepełnione słodyczą oraz cienie do powiek :) 

Do zabawy zapraszam:
 Alice life

All by Myself

Anna's style



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz