czwartek, 22 marca 2012

Zakupy w jestesmodna.pl

W oczekiwaniu na paczkę...



5 komentarzy:

  1. jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu :)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/02/jest-was-juz-150-czyli-moje-drugie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. to rzeczy ktore kupilas JUstysiu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie piękne te sukienki! Ja mam chrapkę na te rozkloszowane, jestem w nich zakochana<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sukienki to tylko namiastka tego, co oferuje sklep. Wszystkie są przepiękne. Tydzień zastanawiała się, które wybrać:) Top moje pierwsze zakupy w tym sklepie. mam nadzieje, że jakość będzie równie dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwarzam ze to zwykle bubel, kupilam jedna taka sukienunie nazwa halka byla by dlaniej zadobra. jesli wszystkie sa takiej jakosci jak moja sukienki to strata czasu na ten "sklep"

    OdpowiedzUsuń